3 Nisan 2009 Cuma

Neyi Karikatürize Etmek İsterdiniz ?



İlkokul'da resim dersindeki ödevlerimi hep anneme yaptırtmak isterdim :) Resim kağıtları,numarası belli HB kalemeler ve boyalar. Hiç biri ile aram iyi değildi. Büyüdükçe de daha az kullandım renkleri ve çizgileri. Hepimiz gibi.

Geçen derste farkettim. Yiğit Özgür ve Can Barslan'ın karikatürlerine bakarken. Karikatürist tuhaf bulduğu, eleştirmek istediği veya güldürebileceğini düşündüğü herşeyi karikatürize ediyor. Aslında Leman ve Penguen sınırsız anlamlandırma zenginliğine sahip olan karikatürler ile dolu. Şimdi bir düşünelim, neleri karikatürize etmek isterdik. Sisteme karşıtlığımızı, çok eski bir dostun simasını, arkadaşlarınla hep beraber güldüğün anları vs.

Bir kaç kişiye sordum. İlginç cevaplar verenler vardı tabi :)(o kendini biliyor). Benim cevabım için kuzenimden biraz yardım aldım. İşin ehlinden yardım istedik. Sağolsun ricamızı kırmadı. Ortaya böyle ilginç bir kolaj çalışması çıktı. Beğeninize sunulur.


4 yorum:

  1. merak ettim doğrusu. kimdi acaba o ilginç cevap verenler ?? : ))

    YanıtlaSil
  2. Senide çizdim Ayşe kağıda : ))

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Benden bahsettiğin için teşekürler canım kuzenim. Başın sıkıştığı zaman yine bekleriz. Kapmız her zaman açıktır.Sana kapım hep açık hiç sormadan gel:))))

    YanıtlaSil